
Projekt “Volontiram, činim razliku!” provodi se od 1.8.2018. do 31.7.2019. godine u partnerstvu s gradovima Ozljem i Dugom Resom te općinom Lasinja, vrijednosti je 90.000,00 kn, a financira ga Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. Jedna od aktivnosti projekta bila je izobrazba organizatora volontiranja o Potvrdi o kompetencijama stečenim kroz volontiranje.
Izobrazba je održana u svakoj od partnerskih gradova/općina, a sudionici su bili predstavnici organizatora volontiranja, ali i zainteresirani pojedinci/volonteri. Na ukupno 3 izobrazbe prisutno je bilo 16 sudionika. Izobrazba je bila neformalnog karaktera, a metode rada bile su: rad u grupi, prezentacija, brainstorming i sl. Kroz izobrazbu sudionici su upoznati s osnovnim pojmovima volontiranja i zakonom o volonterstvu, oblicima učenja, potvrdom o kompetencijama – za što služi, zašto i kada ju se može izdati, ishodima učenja te identificiranju ishoda učenja, kako ispuniti potvrdu, kako pratiti napredak itd.
Kroz interaktivni i grupni rad postigli smo da su sudionici iskusili cijeli proces potreban za izdavanje Potvrde o kompetencijama i detaljnije se upoznali sa svakom od kompetencija. Potvrda o kompetencijama službeni je dokument Republike Hrvatske kojim se potvrđuje sudjelovanje volontera/ki, opisuje njihove aktivnosti kao i što su naučili tijekom volontiranja, koristeći kao okvir ključne kompetencije cjeloživotnog učenja – za osobe koje su u dugoročnom volontiranju, najmanje 3 mjeseca, na tjednoj osnovi, a izdaje se na zahtjev volontera. Kako bi volonteri bili upoznati s mogućnošću dobivanja Potvrde, nužno je informirati organizatore volontiranja i potaknuti ih na izdavanje Potvrde svojim dugoročnim volonterima. Za sve one koji žele znati više, prenosimo Vodič za organizatore volontiranja i volontere, koji možete pronaći OVDJE.
Za sva pitanja vezana za izdavanje Potvrde o kompetencijama stečenim kroz volontiranje ili općenito za volonterstvo, nam se uvijek možete obratiti putem e-maila: vck@vallis-colapis.hr ili putem naše FB stranice.